sobota, 25 stycznia 2014

DIY - małe refashion, czyli jedna z dwóch?

Projekt późno wieczorny :)

Dwie bluzeczki, których nie nosiłam i które zostały zakwalifikowane po ostatniej "przesiece" w szafie do oddania. Mimo wszystko włóczka, z którego został wykonany bezrękawnik i jednocześnie zdobienie dekoldu drugiej bluzeczki (mimo, iż jest za krótka) spowodowały, że bluzeczki trafiły na stertę "do przerobienia". Niestety mam tendencję do zbierania i trudno mi rozstać się z rzeczami, które chociaż w ułamku jakoś do mnie przemawiają.



Przez długi okres czasu nie miałam na nie pomysłu, aż do dziś :) olśniło mnie.
Postanowiłam z dwóch bluzeczek zrobić sukienkę! 
Zobaczcie jak mi wyszło :) 



Podoba się? Przód sukienki obecnie stanowi tył bluzeczki, także ozdobny detal zdobi obecnie plecy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz